Bijna zo ver! - Reisverslag uit Brussel, België van Linde van Esch - WaarBenJij.nu Bijna zo ver! - Reisverslag uit Brussel, België van Linde van Esch - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver!

Door: Linde

Blijf op de hoogte en volg Linde

07 Oktober 2008 | België, Brussel

Hallo iedereen,
jaja het is bijna zo ver.. Nog 2 keer slapen! Om 8uur 's morgens zullen we vertrekken, overstappen in Madrid, dan zijn we rond 17u30 in Peru, waar het 7uur vroeger is als hier...
We vertrekken met 7 Belgen, toffe mensen! Eens we aangekomen zijn in Lima gaan we nog een paar dagen samen op oriëntatie, dan vertrekken we allemaal naar een andere stad/dorp, naar ons gastgezin.
Ik heb 2zussen, de oudste (even oud als mij) woont niet meer thuis, en is dokter!!! Het ander meisje is Geraldine, 2jaar jonger als mij, studeert ook voor dokter, met haar moet ik de kamer delen...
Het is een heel avontuur, besef het zelf nog niet helemaal dat ik een halfjaar weg zal zijn... Het zal niet altijd even gemakkelijk zijn, maar het lukt wel!
Hou jullie goed, en tot het volgende berichtje!
Groetjes!

  • 07 Oktober 2008 - 16:16

    Klara:

    Dag meid, ooh ik ben echt blij voor u. Alle twee aan de andere kant van de wereld. Het word een mega ervaring. GENIET ER VAN. misschien is het in het begin wat moeilijk maar je bent een harde tante dat weet ik. We houden contact. En nu moet ik u nog langer missen he. Dag lieve meid doet het goed daar. En ik denk aan je. Belt ma eens als je met een probleempje zit.
    Groeten vanuit Afrika naar Peru.
    Love

  • 09 Oktober 2008 - 16:56

    Annemie:

    jaja Linde, op dit moment zit je nog in het vliegtuig!! In gedachten vlieg ik met je mee en duim dat alles goed verloopt!! Ik wens je het allerbeste toe!! Lieve groetjes en dikke kus, mama.

  • 09 Oktober 2008 - 20:49

    Lfcmichielsen:

    Hallo Linde,

    Ik heb vandaag aan je gedacht. Ik hoop dat je intussen goed aangekomen bent. Ik hoop dat je ook vele goede ervaringen mag opdoen. Laat maar vlug weer eens iets horen, dan zal ik zeker nog eens reageren. Ik probeer je nu aan mijn favorieten toe te voegen.
    lieve groet,
    je peetoom

  • 10 Oktober 2008 - 17:04

    @ddy:

    Hoi Linde, van Stefan hoorden we dat je goed bent aangekomen in Peru. Hopelijk is de reis goed verlopen en heb je niet teveel last van een jetlag. Het is nog even wennen thuis, zonder ons 'Blozekriekse'. Doe het goed daar en we hopen vlug iets van je te horen. Groetjes, papa.

  • 10 Oktober 2008 - 17:20

    Karien:

    hey meisje

    ik heb al veel aan je gedacht!! Geloof het of niet, maar het afscheid viel me enorm zwaar. Alles wat ik heb gezegd, geschreven en ge-sms'd, kwam uit mijn hart. Marlies en ik zullen het wel goed doen, maar we zullen toch altijd merken dat je er niet bij bent. Hopelijk vliegt het half jaar om en beleef je daar een heel mooie tijd met veel nieuwe, toffe en misschien wel ooit enge ervaringen. Ik ga je heel hard missen en veel aan je denken. Doe da goed meid en geniet er vooral van want dit is je droom die in vervulling gaat!

    Hopelijk horen we snel iets van je!

    Dikke kus en veel liefs,
    karen

  • 11 Oktober 2008 - 13:53

    Moemoe:

    Dag Linde

    alles goed. Wij zitten bij Koen. Hij is vandaag Jarig. Wat ben jij aan het doen?

  • 11 Oktober 2008 - 14:18

    Lien:

    Hoi Linde!! Blij dat je goed bent aangekomen. Nu kan het avontuur beginnen.
    Heb je de boekjes al gelezen in het vliegtuig? Hopelijk vond je het mooi, en blader je er nog eens in als je ons mist.. Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Jij zal meer te vertellen hebben, dus dan hoop ik snel weer iets te horen van je! Ik volg je site op de voet. Heel veel plezier, en doe je gastgezin de groetjes x Zusje Lien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

...

09 Maart 2009

Zooo snel dat het allemaal gaat...

26 Januari 2009

Hola!

07 Januari 2009

Bijna 3 maanden al!

26 December 2008

December
Linde

Actief sinds 02 Sept. 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 66476

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2008 - 05 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: