Foto's - Reisverslag uit Trujillo, Peru van Linde van Esch - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Trujillo, Peru van Linde van Esch - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Linde

Blijf op de hoogte en volg Linde

13 Oktober 2008 | Peru, Trujillo

Hallo iedereen! Fijn om te horen dat het goed gaat met iedereen!! En dat Frank nog steeds het weer niet kan voorspellen! Ik heb wat foto's gezet bij het vorig berichtje, wou er veel meer laten zien, maar mocht er maar 10 precies! Ah, maar dan kan ik er bij dit berichtje nog zetten he! ok!
Oei ik moet weer gaan eten! Met mij is alles ok! Morgen begint het project en spaanse lessen! Eindelijk, vermoeiend de hele dag naar een taal te luisteren die je niet snapt!
Hasta pronto!!
Groetejs!

  • 14 Oktober 2008 - 06:25

    @ddy:

    Hoi Linde, leuke foto's. Fijn dat we nu kunnen zien waar je verblijft. Zo te zien ben je daar al helemaal opgenomen in de kerkgemeenschap. Dat doet me deugd!! Zit je ook al in het kerkkoortje?? Ik stuur je binnenkort weer enkele foto's van thuis. Groetjes en xxx'jes, papa.

  • 14 Oktober 2008 - 09:06

    Jonas&Tine:

    Hey Zusje,

    Ik volg deze website op de voet. Is leuk om een beetje te kunnen volgen wat je daar zoal doet en meemaakt, zeker nu met de fotootjes...

    Verder verloopt hier, in Leuven, alles zoals gewoonlijk... Alleen Tine haar auto is helemaal kapot, dat is wel een beetje vervelend. Helaas had gij uwe auto al aan mama en papa verkocht... :-). Nog een kleine drie weekjes, en dan vertrekken we voor een kleine maand naar Nieuw-Zeeland, joepie!!! Dan mogen we dubbel zo lang op de vlieger zitten dan jij... Yihaa... Maar gij hebt het overleefd, dus dan zal het voor ons ook wel lukken...

    Doet da nog goed daar, laat ze maar eens zien waartoe nen echte 'van Esch' in staat is...

    Tot binnenkort, op deze website...

    Groetjes,

    Jonas en Tine


  • 14 Oktober 2008 - 10:37

    Annemie:

    Hoi Lindeke,
    Mooie foto's!! Gezellige keukentje.. Nu kan ik mij er een beeld van vormen hoe jij daar leeft.. Ben benieuwd naar je project! Ik heb nog nooit zo veel op de computer gezeten als sinds jij weg bent.. Dat is wel fijn dat dat zo kan hé!! Lieve groetjes, Mama

  • 14 Oktober 2008 - 12:18

    Desirée:

    Hey linde,

    al bij al ziet het er toch nog knus en gezellig uit :)

    Het is toch niet zo armoedig dan ik dacht en de mensen weten met weinig het toch heel gezellig te maken.

    De straat ziet er wel eenzaam uit, maar het uitzicht op de rest van het dorp is echt prachtig!

    Groetjes Desirée

  • 14 Oktober 2008 - 13:37

    Marleen:

    Hola Linde,Qué tal?
    Ik probeer ook een beetje spaans! Mooie fotos.

    Das eens iets anders een living zonder venster eh,moeten dan ook niet gewassen worden...Eerste indruk ziet t er heel gezellig en knus uit.Ben benieuwd of de spaanse lessen gaan meevallen, je schrijft af en toe maar een woordje spaans, dan leren wij ook nog een beetje bij.
    Hasta luego M & R xx

  • 14 Oktober 2008 - 14:33

    Peggy:

    hey meid, leuk te zien hoe ze daar leven, heel anders he, ik ben blij dat het u goed gaat, en ik blijf je volgen he! dikke kus Peggy, hou je goed.x

  • 14 Oktober 2008 - 15:06

    Karen:

    hey meid

    echt leuke foto's!! Ik had er totaal geen beeld van hoe ze daar leefden. De straten zien er maar arm uit maar volgens mij is het ongelofelijk gezellig. Het uitzicht is precies ook enomr mooi!! Ben jaloers op je hoor :-). Doe da nog goed. Morgen je project... ben benieuwd!

    Dikke kus en knuf

  • 14 Oktober 2008 - 21:13

    Anne :

    Hey Linde
    Ik zie het, je bent goed aangekomen in Trujillo.. Het lijkt me daar ongeloofelijk gezellig in je dorpje¡ Zeker de moeite waard om naar daar af te zakken¡
    Hopelijk amuseer je je rot¡ Tot in december in de jungle¡
    XXXX jes
    Anne Live vanuit Chimbote

  • 17 Oktober 2008 - 15:15

    Paul En Hanne:

    Hallo,

    Hoe gaat het daar aan de andere kant van de wereld? We gaan direct je foto's eens bekijken.

    Hasta la proxima!

  • 18 Oktober 2008 - 08:36

    Margot :

    Hey linde ,
    Ik ben blij om te horen dat je daar al zo snel word opgenomen en dat je zo'n goed aanpassing vermogen hebt ik zou denk ik heel hard gaan rennen als mensen naar mij toe kwamen voor de kussen haha... Maar foto's zien er mooi uit heel relax ziet het eruit! Ik ben al weer benieuwd naar 't volgend verhaaltje! Leuk verhaaltje b.t.w was het haha.. En lief man van die kindje met dat ballontje.. helemaal gelukkig echt super jij gaat nog wonderen verrichten haha ff overdrijven he! Nou ik lees je wel weer he! tOEDELOEXXX

  • 18 Oktober 2008 - 18:55

    Tante Erna:

    Hallo Linde,

    Het is me nu pas gelukt om een kijkje te nemen in je 'nieuwe leven'. Wel leuk om je zo te kunnen volgen!
    Het is toch echt een hele belevenis om zo midden in een heel andere cultuur te kunnen leven.
    Ik kijk uit naar de volgende berichten;

    Een hartelijke groet,

    tante Erna

    P.S.
    Als je beschrijft wat je daar de eerste dagen naar binnen gewerkt heb, ben ik eerlijk gezegd wel eens héél benieuwd hoe je eruit zult zien over een half jaartje!!


  • 19 Oktober 2008 - 10:40

    Leen Vanotterdijk:

    Hoi Linde,
    Marieke vertelde zoveel leuke dingen over u reis dat ik ook nieuwsgierig werd en eens op je site kwam kijken.
    Ziet er super goed uit, geniet ervan want dit zal een ervaring zijn in je leven die je nooit meer gaat vergeten.
    En wat is nu een half jaartje weg uit het belgische landje... doe het goed!! Groetjes Leen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Trujillo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 April 2009

...

09 Maart 2009

Zooo snel dat het allemaal gaat...

26 Januari 2009

Hola!

07 Januari 2009

Bijna 3 maanden al!

26 December 2008

December
Linde

Actief sinds 02 Sept. 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 66473

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2008 - 05 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: